מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרויות הנגישות בתפריט

  • התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט על ידי מקלדת.

  • התאמה לקורא מסך - התאמר האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS

  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

  • זיהוי תווים אופטי

  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

  • פקודות קוליות

  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

  • שינוי צבעי האתר - רקע האתר, כותרות ותוכן

  • התאמת אתר לעיוורי צבעים

  • שינוי פונטים לפונט קריא

  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

  • הגדלת התצוגה לכ־200%

  • הדגשת קישורים באתר

  • הדגשת כותרות באתר

  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

  • הגדלת התוכן שנבחר על ידי הסמן, מוצג בחלונית הסברה

  • מציג את תוכן האתר בחלון חדש בצורה ברורה וקריאה

  • מאפשר למשתמשים להקליד תוכן באמצעות העכבר

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

רכז נגישות: מתן ארגמן. טלפון: 0528351439    מייל: matan@ins-solutions.co.il

פרסום הסדרי נגישות פיזיים

* במקרה והעסק ממקום בתוך קניון או בניין משרדים, ניתן להשתמש בהסדרי הנגישות הפיזיים של הבניין/קניון ומומלץ לעשות הפנייה להצהרת הנגישות של הבנין/קניון

מספר חניות נכים בעסק או בסביבה
דרכי גישה לעסק
תיאור דלתות כניסה (יש משמעות לרוחב הדלת)
אזורי המתנה, מקומות ישיבה
דלפק כניסה / שירות / מודיעין
שירותי נכים בעסק או בבנין או בקומה
מעליות גישה בבניין
עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה, אם יש
עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה
דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`)
נגישות המוקד הטלפוני
דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, ווטצאפ, sms..)
הדרכות עובדים לשירות נגישמידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים
נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד.
נגישות אירועים / כנסים
ממ"ד לשעת חירום ו/או חדרי מדרגות וכן מערכת כריזה לשעת חירום

המשרד אינו מקבל קהל פיזית בבית העסק. ניתן במקרה הצורך במקרים בהן אין אפשרות ליצור קשר בדרכים המוצעות באתר לקבוע פגישה באיזור מוסכם.

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

תאריך עדכון 26/05/2025